ugradnja flasha.
(prestaro za odgovor)
Julka
2014-05-03 19:22:45 UTC
molim preporuku nekoga u zadru ko bi mi u azbox premium mogao
ugraditi novi flash chip
hvala
temporary

Pero Sapun možda?
Julka
2014-05-03 22:44:57 UTC
Hvala hefe :)
temporary
2014-05-04 12:04:25 UTC
Post by Julka
molim preporuku nekoga u zadru ko bi mi u azbox premium mogao
ugraditi novi flash chip
hvala
Hvala hefe :)
************************
Molim, nema na čemu. A reci, molim te, što si radio sa Azboxom? Kako si ga
uspio ubit?
Ja ga isto imam ali se ne usuđujem puno čačkat po njemu, iako nisam baš
prezadovoljan sa softwareom.
Spremam se već godinu dana da ga prebacim na Enigmu ali nemam hrabrosti....
Julka
2014-05-04 16:25:32 UTC
Post by Julka
Post by Julka
[...]
I objesio se na enigmi :)
Neznam mvjeruj mi jednan dan je samo upao u booting i ni malac, posto
se nije oporavio pomocu usb to ttl kablom, ovo je jedina jos opcija.
sreca jako jeftina ako bude do nje
temporary
2014-05-04 17:43:41 UTC
Post by Julka
Post by Julka
[...]
Znači, ponekad se ipak kukavičluk isplati ;)
Znao sam ja da je ta Enigma za njega upitna i zato sam i odlagao tu odluku.
Ipak mi je draži i ovakav kakav je, samo da radi.
Bebi
2014-05-07 00:02:25 UTC
Post by Julka
Post by Julka
Post by Julka
molim preporuku nekoga u zadru ko bi mi u azbox premium mogao
ugraditi novi flash chip
hvala
Hvala hefe :)
************************
Molim, nema na èemu. A reci, molim te, ¹to si radio sa Azboxom? Kako
si ga uspio ubit?
Ja ga isto imam ali se ne usuðujem puno èaèkat po njemu, iako nisam
ba¹ prezadovoljan sa softwareom.
Spremam se veæ godinu dana da ga prebacim na Enigmu ali nemam
[...]
Ako ti nije predaleko Split mogu ti ja sredit ;)
Zdravi i veseli bili!!! Bebi
Julka
2014-05-07 11:39:23 UTC
Post by Bebi
Post by Julka
Post by Julka
Post by Julka
[...]
velika hvala. al mi daleko. od posla nestignem ni do kioska a do
spita ohooo. budem rjesio kod ovog u zadru. cekam cip da dodje.
hvala jos jednom
--
----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup
Bebi
2014-05-12 02:56:47 UTC
Post by Julka
Post by Bebi
Post by Julka
Post by Julka
Post by Julka
[...]
A kiosk na svakom èo¹ku, i chip ne treba¹ æekat ;)
Zdravi i veseli bili!!! Bebi
Julka
2015-01-04 12:25:56 UTC
Post by Bebi
Post by Julka
Post by Julka
Post by Julka
[...]
Jel jos vrijedi ponuda?
Imam jos jedan sa istim problemom.

Pozzz
MaGa
2015-01-04 12:55:30 UTC
Dokle ti sve dopireš, kao poplava. :D
Julka
2015-01-04 13:03:10 UTC
da ima grupa "pravim djecu bez sarafcigera " i tamo bi bio :)
MaGa
2015-01-04 14:11:20 UTC
Oću zvat čovika da je otvori? ;)
Bebi
2015-01-05 02:09:36 UTC
Post by Julka
Post by Bebi
Post by Julka
Post by Julka
Post by Julka
[...]
I kome treba flash chip za AZboxa ;)?
Zdravi i veseli bili!!! Bebi
Julka
2015-01-05 08:12:07 UTC
Post by Bebi
Post by Julka
Post by Bebi
Post by Julka
Post by Julka
Post by Julka
[...]
javim ti se na mail okom dana :)

Darko_SWL
2014-05-09 16:38:50 UTC
Post by Julka
I objesio se na enigmi :)
Neznam mvjeruj mi jednan dan je samo upao u booting i ni malac, posto se
nije oporavio pomocu usb to ttl kablom, ovo je jedina jos opcija. sreca
jako jeftina ako bude do nje
Pod ttl misliš na JTAG?