jedna antena 3 receivera
(prestaro za odgovor)
veke
2016-01-21 08:42:49 UTC
sto mi treba da bi spojio sat antenu na tri receivera
na anteni je 2 lnb hotbird/astra i swich

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.
Gyz
2016-01-21 09:17:01 UTC
Post by veke
sto mi treba da bi spojio sat antenu na tri receivera
na anteni je 2 lnb hotbird/astra i swich
promijeniti lnb sa ovakvima:
http://engelaxil.hr/proizvodi/antenska-oprema/lnb-i/quad/

znači, dva takva lnb-a i tri svitcha

da ideš na multiswicheve:
http://engelaxil.hr/proizvodi/antenska-oprema/multiswitch-evi/
bu te skuplje došlo
MasterBlaster
2016-01-21 10:23:46 UTC
Post by veke
sto mi treba da bi spojio sat antenu na tri receivera
na anteni je 2 lnb hotbird/astra i swich
Treba ti samo "Duo Quad LNB" tj LNB koji ima odvojene sekcije za
taspomenute satelite, izlaze za 4 prijemnika. Trazi nesto ovakvo:
"Doppel LNB DIGITAL Quad Monoblock Astra Hotbird" recimo jedan takav

http://www.ebay.de/itm/LNB-Monoblock-QUAD-0-1-dB-OPTICUM-Astra-Hotbird-DIGITAL-Doppel-LMB-Full-HD-HDTV-/161723303747?hash=item25a775c743:g:jn0AAOSwNphWZXa5
MasterBlaster
2016-01-21 10:35:31 UTC
Post by MasterBlaster
[...]
Ili jedan "Monoblock Quad" koji mozes kupit kod nas:
http://prejeftino.com/opisproizvoda.php?id=1533
Bruno Babic
2016-01-21 13:35:01 UTC
Post by MasterBlaster
http://prejeftino.com/opisproizvoda.php?id=1533
Ovo je u konacnici jeftinije nego 2 quad LNB-a i 3 switcha... no, kada
crkne - crkne svima sve :)
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
MasterBlaster
2016-01-21 15:05:45 UTC
Post by Bruno Babic
Post by MasterBlaster
http://prejeftino.com/opisproizvoda.php?id=1533
Ovo je u konacnici jeftinije nego 2 quad LNB-a i 3 switcha... no, kada
crkne - crkne svima sve :)
Zato treba kupit postenog :) Imam jednog takvog u viksi preko 10g
i jos uvjek uredno fercera.

Osim toga, kolko sam upucen unutra su 4 odvojena dijela, pa ak crkne
jedan, jos uvjek mu ostaju preostala 3, kolko ih ustvari i treba :)