Neuki IPTV-ovac bi rado prešao na SAT
(prestaro za odgovor)
totijebajs
2015-01-10 06:27:43 UTC
Pozdrav,
nakon kraæeg razmi¹ljanja odluèio sam otkazati ugovor T-comu za niz usluga,
a meðu njima i MaxTv.
®elio bih zadrŸati moguænost gledanja kvalitetnijeg filmskog i serijskog
programa (imao sam i HBO paket) pa razmi¹ljam o nekoj od opcija satelitskog
prijema.
Vrlo rado bi ukomponirao i media player komponentu pa vrtio .mkv i sliène
sadrŸaje sa stika i li jo¹ bolje preko WIFI-a.
Ne znam puno o trenutnoj ponudi i stanju tehnologije pa vas sve molim za
pomoæ u savjetovanju ¹to/gdje nabaviti, a da je kvalitetno i povoljno. Od
opreme imam samo televizor i komp :)

Unaprijed hvala!
Petar Bjelčić
2015-01-10 09:22:26 UTC
Post by totijebajs
Pozdrav,
nakon kraćeg razmišljanja odlučio sam otkazati ugovor T-comu za niz
usluga, a među njima i MaxTv.
Želio bih zadržati mogućnost gledanja kvalitetnijeg filmskog i serijskog
programa (imao sam i HBO paket) pa razmišljam o nekoj od opcija
satelitskog prijema.
Vrlo rado bi ukomponirao i media player komponentu pa vrtio .mkv i slične
sadržaje sa stika i li još bolje preko WIFI-a.
Ne znam puno o trenutnoj ponudi i stanju tehnologije pa vas sve molim za
pomoć u savjetovanju što/gdje nabaviti, a da je kvalitetno i povoljno. Od
E pa onda uzmes max tv sat, i dobijes receiver.
Nenad Zlatic
kvalitetno: HDMI kabel + povoljno: torrent
Bruno Babic
2015-01-12 09:30:01 UTC
®elio bih zadr¾ati moguænost gledanja kvalitetnijeg filmskog i serijskog
programa (imao sam i HBO paket) pa razmi¹ljam o nekoj od opcija satelitskog
prijema.
Zasto nebi uzeo Evo TV? Tamo ti daju HBO godinu dana gratis, a treba ti
samo antena.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?