Maxtv, spliteri i multiswitch - problem
(prestaro za odgovor)
ToMo
2015-11-23 12:07:41 UTC
Kolega me pita kako da rijesi problem - ima maxtv sat risiver i jos
jedan obicni sat risiver.
I kad hoce gledati talijane na obicnom, nema sanse dok ne iscupa kabel
iz maxtva.
Spojeno je ovako:
iz multiswitcha (u koji ulaze 2 lnba (mozda i jos koji) i dvbt antena)
jedan kabel ide u uticnicu na zidu koja odvaja dvbt/dvbs. Iz dvbs
uticnice ide kabel u obicni spliter (pusta napon na oba kraja) i iz
njega jedan kabel ide u obicni sat risiver, drugi u maxtv.
Ja mu kazem da mora povuci novi kabel iz slobodnog porta multiswitcha
(ako ima), njega u dvbs/dvbt spliter i onda u maxtv, dakle da svaki
risiver mora biti na svom portu.
Da li je to tocno ili postoji varijanta da s jednog porta mogu raditi
neovisno oba risivera?
ToMo
baltazar
A zašto jednostavno ne gleda talijane preko maxtv receivera.
ToMo
2015-11-24 07:28:36 UTC
Post by baltazar
A zašto jednostavno ne gleda talijane preko maxtv receivera.
Jer tamo nema onih koje gledaju.
ToMo
baltazar
Ako nema, nek unese transponder ruèno.
ToMo
2015-11-25 08:20:13 UTC
Post by ToMo
A zašto jednostavno ne gleda talijane preko maxtv receivera.
Jer tamo nema onih koje gledaju.
--
ToMo
Ako nema, nek unese transponder ručno.
Ahaa, mislis da s maxtv risiverom, pored MaxTVa, vata ostalo na satelitima?
E to cu ga pitati. Mozda imaju onaj od Sky s karticom.
ToMo
ToMo
2015-11-25 08:21:22 UTC
Post by ToMo
[...]
Mada mislim da cak nije to, nego zele imati dva TVa u dvije razlicite sobe.
--
ToMo