Zamrlo!
(prestaro za odgovor)
Goran
2015-11-16 19:30:53 UTC
?
baltazar
2015-11-17 07:20:08 UTC
?
Svi sve znaju.
Zagor
2015-11-17 10:10:17 UTC
Post by baltazar
?
Svi sve znaju.
Izgleda da je tako. Danas u par minuta googlanja i youtubanja saznaš sve
sto trebaš.
Piter
2015-11-17 18:40:28 UTC
Bebijeva urota.
Darko_R
2015-11-18 18:16:32 UTC
?
Je!
Nakon 2-3g. uključio stari satelitski i za čudo još sve radi, našao neki
novi soft za ALI3329B, čak i to radi, za gledati ništa.
Neki dan kupio za probu "android box" sa DVB-S2 tunerom,
VENZMILE K1/VIGICA C100S, isti hardwer, dva trgovca i softvera.
Za čudo, i to radi, donekle, Kodi i ostalo valjda radi OK,
za bolje ne znam ali prijemnik satelitski nije nešto baš super.
No, bolje od ALI3329B, valjda, možda zbilja treba razmisliti
o nekom motoru ako ga podržava kutijica, piše da ali i na plotu piše svašta.
Kapitansky
2015-11-20 21:08:19 UTC
Skinuo TheBlackBox za Kodi i uz sitnu mjesečnu naknadu imam sve što mi
treba.
I tako je pijat otišao s balkona nakon 20-tak godina.
Bilo je dobro, ali iptv rastura...

"Darko_R" je napisao u poruci interesnoj
?