maxtvSat kaon i hotbird signal
(prestaro za odgovor)
ryan
2015-11-17 08:51:35 UTC
Pitam već po forumima, pa ću i ovdje okušati sreću. Dakle TP 12437 H 29900
DVBS2 nema signala preko
HB 13 dok na ostalima ima oko 70 dB.
Imate li ideju što mi je činiti ?
Hvala
kameleon
2015-11-18 15:12:07 UTC
Post by ryan
Pitam već po forumima, pa ću i ovdje okušati sreću. Dakle TP 12437 H 29900
DVBS2 nema signala preko
HB 13 dok na ostalima ima oko 70 dB.
Imate li ideju što mi je činiti ?
Ako ti je ispravan lnb onda je problem u tom risiveru, evo meni radi na
almi s2300 i nytro boxu 6000 combo hd uredno.

Probaj sa nekim drugim risiverom ispitat valjanost lnb-a tako da budes
siguran je li problem u risiveru, pa onda probaj stavit neki drugi soft
u njega, mozda starija verzija bude bolje radila od novije, igraj se.
ryan
2015-11-18 15:31:28 UTC
"kameleon" wrote in message news:n2i4g2$e49$***@speranza.aioe.org...

[...]

Hvala na odgovoru, lnb sam mijenjao i ista je situacija, drugi rec. nemam, a
pošto
kažeš kako radi na drugima budem probao sa soft. pa javim na grupu.

pozdrav
kameleon
2015-12-02 12:34:45 UTC
Post by ryan
Pitam već po forumima, pa ću i ovdje okušati sreću. Dakle TP 12437 H 29900
DVBS2 nema signala preko
HB 13 dok na ostalima ima oko 70 dB.
Imate li ideju što mi je činiti ?
Evo i kod mene se dogodio slican problem sa
TP 11662 V DVB-S2/8PSK MPEG-2/MPEG-4 27500 3/4.

Signal je 77% - 79% na Water planet tv, a slika se smrzava, kida,
prelijevaju boje. (I na ostalim programima s tog TP isti problem).
Proba sa nekoliko risivera i isto, znaci ajmo do antene, stavim novi
lnb, opet isto, jedino jos preostaje sklopka, ni na kraj pameti
pomislit da bi u njoj moga bit problem, stavim novu sklopku i sve ok.
Ovi mi je prvi put da se ovakav problem pojavia uzrokovan neispravnom
sklopkiom, koja je uredno radila 11g.
Znaci svi ostali TP radili su bez problema, i sklopka je uredno
preusmjeravala ostale lnb- ove na njoj, na risiver.

Pa probaj promjenit sklopku, mozda je i kod tebe taj problem.
ryan
2015-12-09 10:46:06 UTC
"kameleon" wrote in message news:n3moh4$4oc$***@speranza.aioe.org...

[...]

Ukratko rečeno t-com određuje što gledam, a ne ja i nije do moje opreme,
već njihove zabrane.

Hvala na prijedlozima i pozdrav !!