Satelitski forum
(prestaro za odgovor)
kameleon
2015-03-26 12:13:44 UTC
Ima vec neko vrijeme da se pokusavam registrirati na navedeni forum,

http://novisf.com/

ali svaki put prilikom upisivanja maila mi kaze da je mail neispravan,
a ispravan je.

Zna li netko rijesenje problema?

Tnx.
MasterBlaster
2015-03-26 12:53:53 UTC
Post by kameleon
[...]
Il krivo upisujes adrsu, il je vec neko registriran sa tom adresom,
il je sajt u banani ;)

Za regu na razne forume koristim bez problema "10 Minute Mail":
http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html
kameleon
2015-03-26 13:12:07 UTC
Post by MasterBlaster
Post by kameleon
[...]
Nece ni s 10MinuteMail, ja bi reka da je sajt u banani.
Ako ti se da, probaj se regat, samo pocni proces pa ces vidit,
korisnicko ime prodje, i polje pozeleni, a kad upisem mail polje je u
crvenu i kaze neispravan mail.
MasterBlaster
2015-03-26 15:21:45 UTC
Post by kameleon