Keys
(prestaro za odgovor)
baltazar
2014-12-06 16:28:51 UTC
Ima neko najnovije kljuèeve za DigiTV?
The Hitman
2014-12-06 22:37:28 UTC
Ima neko najnovije ključeve za DigiTV?
jel ti to ozbiljno????
baltazar
2014-12-07 16:14:59 UTC
Post by baltazar
Ima neko najnovije kljuèeve za DigiTV?
jel ti to ozbiljno????

Samo provjeravam da li netko prati ovu grupu.
Samo jedan, na Ÿalost.
Nenad Zlatic
2014-12-07 16:35:34 UTC
Post by The Hitman
Ima neko najnovije ključeve za DigiTV?
jel ti to ozbiljno????
Samo provjeravam da li netko prati ovu grupu.
Samo jedan, na žalost.
Ima nas još.....
baltazar
2014-12-08 06:58:15 UTC
Post by The Hitman
Post by baltazar
Ima neko najnovije kljuèeve za DigiTV?
jel ti to ozbiljno????
Samo provjeravam da li netko prati ovu grupu.
Samo jedan, na Ÿalost.
Ima nas jo¹.....
O satelitskoj su, oèito, svi sve nauèili pa nema nikakvih pitanja.
Jedino jo¹ na tv.uredjaji ima nekakvih rasprava.
Yeah
2014-12-08 16:15:17 UTC
Post by baltazar
O satelitskoj su, oèito, svi sve nauèili pa nema nikakvih pitanja.
Jedino jo¹ na tv.uredjaji ima nekakvih rasprava.
Kada smo već kod satelitske TV, da malo razbijem monotoniju, kada se
ionako ništa ne događa.
Prije nekoliko mjeseci kupio sam veeeliki 3D LCD sa svim tim internet
glupostima (LAN, WLAN,itd) što danas pakiraju u kućite, pa pored toga
još i integrirani sat.prijemnik.
Odlučio sam da je nakon skoro punih 14 godina, došlo vrijeme za
umiroviti Humax 5400.
Na anteni sam odavno posložio 8 LNB-ova i sve je to trebalo ispasti OK
na novom prijemniku.
No,sat. prijemnik u novom TV-u tako sporo mijenja kanale da to djeluje
"izluđujuće". Niti update zadnje verzije softvera, koji je trebao
poboljšati tu funkciju, nije pomogao i HUMAX je uskoro vraćen na svoje
staro mjesto.
Milina kako lijepo radi.
Sava
2014-12-08 19:47:58 UTC
Post by baltazar
[...]

Eh, a ja imam digitalnu kablovsku i neki glupavi D3 prijemnik koji je toliko
spor da te uhvati muka. Treba to da probaš pa da vidiš šta je sporost! Moj
Dreambox 500 bukvalno leti u odnosu na njega, a i stariji Echostar nije
ništa sporiji. Taj Humax ne bi trebalo da je mnogo spor, pitanje je da li
je potpuno ispravan. Za sve ove godine unazad (20-ak) ne skidam se sa
satelita i svakodnevno gledam bar Deluxe Music ako ništa drugo.
Yeah
2014-12-08 20:52:55 UTC
On 08.12.2014. 20:47, Sava wrote:
[...]
Prije otprilike 3 godine, bez obzira što je do tada bio ispravan, Humaxu
sam promijenio sve elektrolite u napajanju i radi besprijekorno.
Shran
2014-12-08 22:37:36 UTC
+1

a ako nekom trebaju ovdje uvijek ima najnovijih ključeva za digi
http://www.go-mrav.com/bedastoce/griza.swf?namee=digi+kljucevi :-)
Ima nas još.....
Darko_R
2014-12-09 12:34:10 UTC
Post by Shran
+1
a ako nekom trebaju ovdje uvijek ima najnovijih ključeva za digi
http://www.go-mrav.com/bedastoce/griza.swf?namee=digi+kljucevi :-)
Probala suseda i veli da ne rade pa sam moral updejtati svoje !
:-)

Shran

MaGa
2014-12-09 16:23:21 UTC
Post by Shran
a ako nekom trebaju ovdje uvijek ima najnovijih ključeva za digi
http://www.go-mrav.com/bedastoce/griza.swf?namee=digi+kljucevi :-)
Ja tu vidim samo 1+2 ključa, a bilo ih je 16. Ne širi dezinformacije,
molim te, tvoji ključevi su fake. :P
Chupo
2014-12-12 03:54:19 UTC
+1
x++
Chupo
kameleon
2014-12-09 13:32:04 UTC
Post by The Hitman
Ima neko najnovije ključeve za DigiTV?
jel ti to ozbiljno????
Samo provjeravam da li netko prati ovu grupu.
Samo jedan, na ľalost.
Ponekad svratim i ja :)

Ma satelit je zakon, ali na zalost svakim danom sat antene vidjam u
smecu, a razlog je smece od IPTV-a, i zaludjenost naroda sa tim
IPTV-om.

Da mi ga besplatno daju, sa svim paketima, i jos da mi oni placaju da
to smece gledam, rekao bi im hvala NE, a pod smecem mislim na
nekvalitetu slike i zvuka, da ne bi bilo zabune.

Sat tv forever.