Pomoć bivšem, vjerujem i budućem korisniku satelitske TV
(prestaro za odgovor)
marko
2017-02-20 19:23:07 UTC
Pozdrav, moŸe mala pomoæ da ne googlam 3 dana ?

Nisam dugo u tim vodama, jo¹ od pionirskih dana digitalne satelitske
tekevidije, dakle jo¹ od legende humax vaci f1 ako se ne varam da se tako
zvao...

Jako davno sam maknuo receiver sa stola, kad sam shvatio da ga nisam 3
godine upalio, pa da ne smeta na stolu i on i dodatni daljinski...

Antena je ostala na krovu sa 2 LNB-a, Astra i Hot bird, kabel do TV-a...

Sad imam LG Smart TV 107 cm, 3d blablabla koji ima satelitski receiver
DVB-S2, Tv je LG 42LA620S, pa me zanima ¹to mogu s time gledati...

Zanima me moŸda koji muzièki program, strani naravno, i bolji kanali ExYu,
znaèi ovi veæi s koliko toliko buðeta a ne neki lokalni tipa TV Vlasotice
ili TV Ðurðevik i sl...

MoŸe mi tko objasntii ¹to se moŸe gledati, ili ima negdje kakav spisak FTA
kanala ili !?!?

Hvla svima na odgovorima

http://mozdane-vijuge.tk/
MasterBlaster
2017-02-20 22:35:11 UTC
Pozdrav, može mala pomoć da ne googlam 3 dana ?
Nisam dugo u tim vodama, još od pionirskih dana digitalne satelitske
tekevidije, dakle još od legende humax vaci f1 ako se ne varam da se tako
[...]
DVB-S2, Tv je LG 42LA620S, pa me zanima što mogu s time gledati...
Zanima me možda koji muzički program, strani naravno, i bolji kanali ExYu,
znači ovi veći s koliko toliko buđeta a ne neki lokalni tipa TV Vlasotice
ili TV Đurđevik i sl...
Može mi tko objasntii što se može gledati, ili ima negdje kakav spisak FTA
kanala ili !?!?
Ako imas podesne LNB-e onda pogledaj:

http://en.kingofsat.net/tv.php?&pos=19.2E&standard=All&ordre=freq&filtre=Clear

http://en.kingofsat.net/tv.php?&pos=13E&standard=All&ordre=freq&filtre=Clear
marko
2017-02-22 21:58:22 UTC
Post by MasterBlaster
http://en.kingofsat.net/tv.php?&pos=19.2E&standard=All&ordre=freq&filtre=Clear
http://en.kingofsat.net/tv.php?&pos=13E&standard=All&ordre=freq&filtre=Clear
Eee, super, puno ti hvala !!!

Ne brini za LNB-e, podesim ja ako se ¹to pomaknulo za 15ak godina a imam 1-2
vi¹ka negdje ako je koji krepao.

http://mozdane-vijuge.tk/
baltazar
2017-02-23 08:28:08 UTC
Post by marko
Post by MasterBlaster
[...]
Kad si veæ spomenuo Ex-Yu kanale onda ti osim Astre i Hotbirda
treba i Eutelsat W2 na 16°E, a za njega ti treba uski LNB poput ovoga:
http://engelaxil.hr/proizvodi/antenska-oprema/lnb-i/single/lnb-opticum-single-red-plus-537/

Ustvari trebaju ti 3 takva ako imaš za Astru i Hotbird one stare, široke,
jer oni nisu za razmak od 3°, tako da moraš zamijeniti sva 3.