Gremlini pojeli high band
(prestaro za odgovor)
Dusko Lolic
2015-10-05 01:00:21 UTC
Da vidimo ima li ovdje još žive duše. ;-)

Ni na Max-ovom Pace-u ni na VIP-ovom Kaonu mi ne radi high band
(frekvencije iznad 11700) na HB-u.
OK, crko LNB, zamijenim, opet ne radi.
Premostim DiSEqC sklopku, opet ne radi.
Iskopam stari NB-6000, na njemu sve radi i kroz DiSEqC!
Ne treba ni spominjati da i Kaon i Pace najnormalnije primaju sve
frekvenicije i polarizacije sa 16E.
Šta sad?
Šta može ometati 22 kHz switching signal?
Gremlini?
--
** Windows Live Mail ispravak citiranja ->>>
** ->>> http://www.dusko-lolic.from.hr/wlmquote/
MasterBlaster
2015-10-05 13:11:59 UTC
Post by Dusko Lolic
[...]
Kako ti ne radi kad kazes "Ne treba ni spominjati da i Kaon i Pace
najnormalnije primaju sve frekvenicije i polarizacije sa 16E" ???

Jel u ovo *primaju sve frekvenicije* spadaju i te iznad 11700, ili
ja nisam razumio tvoj problem? Jer po mom shvacanju, ako primaju
sve frekve, onda ti 22 kHz switch radi...
MasterBlaster
Ajoooj, sad tek vidio da je HB problematican, pa zanemari moj proser :)
MasterBlaster
2015-10-05 13:16:54 UTC
Post by Dusko Lolic
[...]
Izmjeri nivo tog 22 kHz signala iz sva 3 prijemnika dok je sve ukljuceno
(ne u "leru"), jer se mozda u tome krije tajna...
MasterBlaster
I jos, ako imas razlicite LNB-e za 13°i 16°, probaj im zamjeniti mjesta.
Dusko Lolic
2015-10-06 15:00:08 UTC
Post by MasterBlaster
Post by MasterBlaster
[...]
Drago mi je da grupa ipak nije još sasvim cicikrep i pozdravljam
preživjele. ;-)

Za 16E imam quad LNB, 13E je single. Specijalna montaža (plastične
vezice :-) ). Ali dobro, zakrenut ću cijeli tanjur da vidim primam li
high band HB pomoću quada. Očekujem da će primati, a zaključak će biti
da mi ovaj drugi LNB ne valja.
Ali već sam probao treći LNB (na drugoj anteni) i ustanovio da opet ne
radi na MaxTV i Vip, a Nytro Box radi. :-/

I kako si mislio da izmjerim nivo 22 KHz dok je sve priključeno?
Jer "u leru" lako ubodem kondenzator u rupicu F konektora, ali gdje ću
ubosti kad priključim sve kabele?

P.S.
Softw na NB-u nije ništa posebno, ali je mila majka u odnosu na Pace i
Kaon. Kako je nekad sve bilo bolje... :-)
MasterBlaster
2015-10-06 19:02:55 UTC
Post by Dusko Lolic
Post by MasterBlaster
Post by MasterBlaster
[...]
Pomocu Y F-konektora (splitera) kao ovaj:
http://www.ebay.ie/itm/F-CONNECTOR-Splitter-Y-Adapter-1-Female-To-2-Port-Junction-Socket-Coaxial-/330462230386

Imas u prijemniku izabran ovakav tip LNB-a: "Universal 9570-10600"?
Kad na mom (Alma S2200HD) izaberem taj tip, onda mi je mogucnost
ukljucivanja 22kHz signala nedostupna. Da imam izbor ukljucivanja
i/ili iskljucivanja tog signala moram prvo izabrat LNB za frekve 5XXX.
Dusko Lolic
2015-10-07 00:13:54 UTC
Post by MasterBlaster
Post by Dusko Lolic
[...]
Dobro je znati da i to postoji. Ali za ovu priliku će morati poslužiti
precvikani koaksijalni kabel. ;-)
Post by MasterBlaster
Imas u prijemniku izabran ovakav tip LNB-a: "Universal 9570-10600"?
U MaxTV-ovom Paceu? Dobro da se može odabrati diseqc ulaze. Nisu se
sjetili i to fiksirati. :-)