yumatu mx combo
(prestaro za odgovor)
Inceptor
2015-05-28 10:51:08 UTC
Imam jedan Yumatu mx combo prijemnik na kojeg sam veæ bio zaboravio .
Problem je ¹to kad ga se ukljuèi pri podizanju na displeju ne pi¹e boot veæ
samo su neke crtice i ni¹ta se ne vidi na ekranu televizije i odmah se nakon
toga na displeju pojavi broj kanala ali nema slike na televiziji . Poku¹ao
sam ga spojiti i preko obiènih kabela ali situacija je ista . Ako netko zna
o èemu se radi bio bih zahvalan na pomoæi .
Lijep pozdrav
t***@gmail.com
2015-05-29 05:20:10 UTC
Pozdrav,
U pitanju je kvar na napajanju,treba posjetiti servis.
LP
Tomislav
Chupo
2015-06-07 23:25:47 UTC
Problem je ąto kad ga se uključi pri podizanju na displeju ne piąe boot već
samo su neke crtice
U preko 90% slucajeva to znaci da trebas promijeniti kondenzator(e) u
napajanju. U dosta od tih slucajeva je dovoljno promijeniti onaj
najveci na kojem obicno pise 400 V i 105 stupnjeva ali moze biti i neki
od manjih (ili vise njih) s druge strane optocoupler-a, najcesce u
blizini jacih dioda.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Chupo