Molim pomoć za početnika
(prestaro za odgovor)
makniovo
2005-05-29 10:38:38 UTC
Od prekujčer imam dig. satelit. Riciever je Digimax III, sa dva lnb-a i
postavljen tanjur za astru i hotbird.
Riciever sadržava UCAS dekoder koji podržava sisteme: Irdeto, Viaccess,
Seca Mediaguard i Cryptoworks. Također podržava LAN i RS232 priključak
za komunikaciju sa računalom.
U uputama za korištenje također piše: "Uputa za pokretanje ključeva: Idi
u key edit meni; CAS kontrola=da; Key edit= pritisni ok; pritisni
crveni gumb reset i svi kanali će se otvoriti i autoapdejtati"

1 Gdje bih konkretno mogao naći upute glede korištenja istog, a da svako
malo ne gnjavim grupu (ako postoji hrv sajt bilo bi najidealnije a ako
nema onda bilo što)?
2 Jeli nužno posjedovati koju od tih kartica za koje riciever posjedjue
dekoder za otključavanje kanala?
3 Ukoliko kupim kabel sa RS232 priključakom hoće li mi komp prepoznati
riciever kao new hardver device ili je to podešavanje drugačijeg tijeka?
4 Gdje skinuti keys za pokretanje tih ključeva u key editoru; treba li i
tada koja od dekoderskih kartica biti umetnuta ili spojen riciever sa
računarom ili ništ od navedenog?

Pod sistem info u meniu recievera još piše: Dreamsoft 1.4.7 apr 27 2005;
Delta:@CAT CX-6910 (ako je to verzija softvera i ako vam to pomogne u
odgovoru)

Jebiga, puno teksta, ali stvarno trebam informacije i unaprijed puno hvala.
Pozdrav
Oluja
2005-05-30 16:03:19 UTC
evala
dotièni receiver koji imate je samo klon Metabox III receiver kojeg ja veæ
dosta dugo posjedujem i mogu reæi samo hvale o njemu..
sada par lekcija.. stranica di se najbrŸe dolazi do nofih fileova za
receiver je www.ucascity.com/forums
neoficjelni najbolji soft je dreamsoft i to zadnja verzija 1.4.7upd2 koji na
toj stranici moŸete skinuti na forumu kategorija Metabox..
za upacivanje novog softwera je potribno rs-232 (null-modem kabel) i
avantura poèine..
softwer se uploadira tako da spojite receiver s pc-jem (neæe ga pc
prepoznati, ni ne postoje nikakve p'n'p postavke ni driveri ni slièno, jer
nije ni potrebno... sve ¹ta tribate je skinuti sender2003 program (takoðer
se nalazi na stranici) i njega kresnuti, uèitati dr***.bin file i ukljuèit
receiver botunom on/off.. onda æe on lagano ga snimat i kad bude gotovo
nestat æe prozor od postotaka (metabox ne koristi postotke nego byte i to
triba dogurat do 1024).. kad je gotovo, na displeyu receivera se napi¹e on
load i 30 pa odbrojava do nazad (potribno vrime da se nasnimi file u eprom
receivera)... prilikom dobrog softwera (naŸalost postoje i fake gluposti) na
receiveru æe se pojaviti start i to je to...
i sada kako ste rekli kljuèeve samo updejtati crvenim botunom) jerbo u
softweru se nalaze novi kljuèevi, koje vi moŸete takoðer sa raznih stranica
upisati (utipkati sam) da vam "prorade" pojedini programi... i to bi bilo
to...
Od prekujèer imam dig. satelit. Riciever je Digimax III, sa dva lnb-a i
postavljen tanjur za astru i hotbird.
Riciever sadrŸava UCAS dekoder koji podrŸava sisteme: Irdeto, Viaccess,
Seca Mediaguard i Cryptoworks. Takoðer podrŸava LAN i RS232 prikljuèak za
komunikaciju sa raèunalom.
U uputama za kori¹tenje takoðer pi¹e: "Uputa za pokretanje kljuèeva: Idi u
key edit meni; CAS kontrola=da; Key edit= pritisni ok; pritisni crveni
gumb reset i svi kanali æe se otvoriti i autoapdejtati"
1 Gdje bih konkretno mogao naæi upute glede kori¹tenja istog, a da svako
malo ne gnjavim grupu (ako postoji hrv sajt bilo bi najidealnije a ako
nema onda bilo ¹to)?
2 Jeli nuŸno posjedovati koju od tih kartica za koje riciever posjedjue
dekoder za otkljuèavanje kanala?
3 Ukoliko kupim kabel sa RS232 prikljuèakom hoæe li mi komp prepoznati
riciever kao new hardver device ili je to pode¹avanje drugaèijeg tijeka?
4 Gdje skinuti keys za pokretanje tih kljuèeva u key editoru; treba li i
tada koja od dekoderskih kartica biti umetnuta ili spojen riciever sa
raèunarom ili ni¹t od navedenog?
Pod sistem info u meniu recievera jo¹ pi¹e: Dreamsoft 1.4.7 apr 27 2005;
Pozdrav
Crypto Skills
2023-08-02 22:09:23 UTC
Buy Goldshell KD BOX Ⅱ
https://cryptodigitalskills.com/product/goldshell-kd-box-%e2%85%b1/
Model KD-BOX 2 from Goldshell mining 2 algorithms (Kadena) with a maximum hashrate of 5Th/s for a power consumption of 400W.

Get informed about new Miners and exclusive Offers! By Contacting us
Specifications
Manufacturer Goldshell
Model KD-BOX 2
Also known as KD-BOX II Kadena