Hrt1,hrt2, rtl, rtl2, nova, doma,.. u Njemackoj
(prestaro za odgovor)
davor
2012-02-09 20:18:34 UTC
Imam rodbinu u Njemackoj (cca 100 km od Munchena). Zanim ih kako mogu
gledati nase programe preko satelita.
Bebi
2012-02-09 23:30:45 UTC
Post by davor
Imam rodbinu u Njemackoj (cca 100 km od Munchena). Zanim ih kako mogu
gledati nase programe preko satelita.
Uzest pretplatu na Digi i HRT paket, vi¹e o tome ima¹ na njihovim stranicama
;)
Zdravi i veseli bili!!! Bebi
crozac
2012-02-10 02:40:42 UTC
Post by davor
Imam rodbinu u Njemackoj (cca 100 km od Munchena). Zanim ih kako mogu
gledati nase programe preko satelita.
Uzest pretplatu na Digi i HRT paket, više o tome imaš na njihovim stranicama
;)
Bolja varijanta je jedan od PayTV paketa (MAXtv Sat ili B.Net), nego
gore navedena kombinacija :-)

Detalji zasto je to tako biti ce objavljeni za koji mjesec...

Bok,

Zac
zdr
2012-02-10 08:56:21 UTC
Post by davor
Imam rodbinu u Njemackoj (cca 100 km od Munchena). Zanim ih kako mogu
gledati nase programe preko satelita.
1.Kao što je napisao bebi digi i hrt kartica samo je problem što tu nema
rtl2 i doma,cijena digi oko 500kn i hrt 1000kn za godinu dana,mjesečno oko
120kn.

2.Max tv sat nema rtl,novu,doma i rtl2 preko satelita nego preko dvbt-a.

3.Najbolja opcija je Bnet total tv imaš sve to što im treba
htv1,2,rtl,nova,rtl2,dima i još 60-tak kanala za 80kn/mj na 2 godine.Moraju
uzeti na nekoga u HR i ako sami imaju adresu i OiB.U njemačkoj moraju imati
sat.antenu usmjerenu na eutelsat w3(w2) i svoj su problem riješili.
Aleksandar Ivanisevic
2012-02-10 11:35:05 UTC
Post by davor
Imam rodbinu u Njemackoj (cca 100 km od Munchena). Zanim ih kako mogu
gledati nase programe preko satelita.
Ako nemaju tanjur ili im tanjur ide na Astru/HB i ne smiju ga/ne zele
micati, najjeftinije je uzet striming preko neta

http://www.nettvplus.com/

slika je fakat OK, nije kao satelit, ali nije ni neki bed, osim ako
nisi od onih profesionalnih brojaca kockica. Ja osobno imam satelit
jer mi je zao bacit opremu i sve vrijeme koje sam utukao i
nastelavanje sustava, ali bar 20 ljudi poznam koji imaju to i svi su
zadovoljni, a i ja kad dodjem kod nekog gledam i fakat nemrem
objektivno rec da ne valja, mogu samo cjepidlacit da zapne tu i tamo
ili da se kocka ponekad.

Firma jest tipican balkanluk i ziher pola stvari strimaju ilegalno tak
da se u principu moze zacrnit bilo kad, ali evo ja cekam vec godinama
da bi mogao zlurado rec ekipi da jesam im reko, ali nista ;)
--
Ti si arogantan, prepotentan i peglaš vlastitu frustraciju. -- Ivan
Tišljar, hr.comp.os.linux
zdr
2012-02-10 12:06:17 UTC
Post by Aleksandar Ivanisevic
Post by davor
[...]
Što nisi zvao nekoga da ti to uštima,platiš a svoje vrijeme iskoristiš za
nešto drugo.
Tišljar, hr.comp.os.linux
Aleksandar Ivanisevic
2012-02-10 15:06:38 UTC
"zdr" <antena-***@zg.t-com.hr> writes:

[...]
Post by zdr
Što nisi zvao nekoga da ti to uštima,platiš a svoje vrijeme iskoristiš
za nešto drugo.
Zato kaj to nije bilo jedanput nego kroz godine, ganjaj ovo, ganjaj
ono pa jedan LNB, pa drugi, pa novi switch, pa treci LNB, pa
wavefrontierica pa cetvrti LNB, uvijek nekaj fali ;)

Ovak na netu, ekipa ima sve, jedna zica i amen. Doduse, gubis na
fleksibilnosti, ak oni odu voda si, ali ipak da je komotno, komotno
je.
--
Ti si arogantan, prepotentan i peglaš vlastitu frustraciju. -- Ivan
Tišljar, hr.comp.os.linux
mrcina
2012-02-10 16:41:12 UTC
Post by davor
Imam rodbinu u Njemackoj (cca 100 km od Munchena). Zanim ih kako mogu
gledati nase programe preko satelita.
kontaktiraj htv pretplatu i imaju ti pretplatu za satelitsku karticu ako je
za područje RH onda je cifra ista kao da imaš zemaljsku tv a ako kartica
ide van onda ti je cifra veča kolika je pitaj njih.
zdr
2012-02-10 17:05:36 UTC
Post by mrcina
Post by davor
[...]
Za van je jednokratno 160kn i 12mj.preplata po 80kn koje se plaćaju
odmah.Ako karticu uzme Hrt preplatnik onda plaća samo 160kn jednokratno a
preplata se već plaća i ako ta kartica nije na adresi na kojoj je
prijavljena kazna je 10000kn ako dođe kontrola.
davor
2012-02-10 20:20:59 UTC
Za van je jednokratno 160kn i 12mj.preplata po 80kn koje se plaæaju
odmah.Ako karticu uzme Hrt preplatnik onda plaæa samo 160kn jednokratno a
preplata se veæ plaæa i ako ta kartica nije na adresi na kojoj je
prijavljena kazna je 10000kn ako doðe kontrola.
Za Hrt vec imaju, ali kolko sam shvatio nemaju rtl, novu,...
Mislim da je Bnet ipak najbolje rjesenje za ono sto njima treba, a ja nisam
ni znao da Bnet ima u ponudi satelitski program.

Hvala puno svima na vrlo korisnim informacijama.

Pozz.