Preporuka za paket
(prestaro za odgovor)
abc
2015-01-12 08:48:33 UTC
Poklonio bi starom satelitsku, pa trazim preporuku sto da mu uzmem od paketa.
Najvise ga zanima sport (citaj: nogomet, konkretno engleska/spanjolska liga),
plus dokumentarci. Gledao sam ponudu ovih lokalnih lopova (bnet, maxtv, totaltv
i sl.), pa mi se cini da nude jako malo za novce koje traze. Skloniji sam
kupiti karticu na godinu dana za cca 1000kn i gledati nesto kvalitetnije i
normalnije, nego placati taj iznos ovima za brdo lokalnih tv stanica i nikakvu
kvalitetu programa. Ima li sto pametno ili da izgubim svaku nadu? Hvala.
:)
2015-01-16 17:34:38 UTC
"abc" wrote in message news:m901p1$61f$***@ls237.t-com.hr...

[...]

Ja sam svom stricu (s istim preferencijama je kao tvoj stari) preporučio
VIP-ov osnovni satelitski paket
jer ima sportklubove u osnovnom paketu koji pokrivaju španjolsku i englesku
ligu, a ima i eurosport2
koji ima bundesligu. Ostali kanali s dokumentarcima su u rangu s
konkurencijom. Zasad je zadovoljan.

Pogledaj na linku http://www.vipnet.hr/vip-tv/popis-programa , pa odaberi na
padajućem izborniku "satelitska".