Dreambox 500s upute, please help
(prestaro za odgovor)
Razer
2011-01-05 22:55:49 UTC
Nasao sam u jednoj trgovini par komada i kako gledam na netu moguce je da su
original za cca 700 kn. MAC adresa ide 00:09:34 itd pa negdje pise da je to
izgleda original a ne klon. Sada ja to radim prvi puta, sutra idem po kabel
i receiver pa bi sve postimao sto mogu prije nego uspijem dobit neki CS ili
kupit HRT karticu pa za nju uzicat nesta. Dakle, od sutra, receiver i kabel
imam, sad mi treba DynDNS account , kako njega free napravim ? Onda trebam
ubacit neki image u DB pa onda nesta preko njega instaliram onaj CCCam itd.
U biti, ne znam odakle da pocnem pa ako netko moze rec danas napravi to i to
:)

Dakle, jel moze barem par linkova za pocetak da ne trazim ko slijepo pseto
po googlu :) Znam da vas krdo ima 500s pa znate i sami kako vam je bilo na
pocetku pa nebi bilo lose da sad pomognete pocetniku.

Hvala
BEBI
2011-01-05 23:31:45 UTC
Post by Razer
[...]
Samo što ti ne zaslužuješ da ti se pomogne :(
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
Razer
2011-01-05 23:37:54 UTC
Post by Razer
[...]
Samo ¹to ti ne zasluŸuje¹ da ti se pomogne :(
Zasto takav unfriendly stav ? :) Aj ako trebas za nekoga original jeftino i
ako ovo bude original na kraju krajeva, posaljem ti ga po nabavnoj ako je to
uopce povoljno, za uslugu :) Bilo bi super da ja poskidam sve sta treba na
desktop i posaljem ti user i pass za TeamViewer i ti odradis to rutinski za
10ak min, ja sam izgubljen kao malo kada :-/ Al doslovno ne znam ni odakle
da pocnem, te DynDNS, te GBox koji je bolji (?) od CCCama te forward portova
(aj to znam) pa upisivanje onih od kojih sheram, nemam pojma ni odakle pocet
pa ajde, u ime starih dana, usmjeri me prema rjesenjima, Bebi :)
domagoj
2011-01-06 00:20:54 UTC
Post by Razer
Nasao sam u jednoj trgovini par komada i kako gledam na netu moguce je da
su original za cca 700 kn. MAC adresa ide 00:09:34 itd pa negdje pise da
je to izgleda original a ne klon.
Nisu ti to nikakvi 'originali'.
Ovdje imas iste takve ''originale'', ali za manje novaca i dobije¹ ih full
napunjene:
http://sat-team.hr/proizvodi?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=110&category_id=34
Skymaster
2011-01-06 07:25:17 UTC
kaj si ti iz mke zeline
domagoj
2011-01-06 13:43:27 UTC
Post by Skymaster
kaj si ti iz mke zeline
Nisam
Razer
2011-01-06 08:44:30 UTC
Post by domagoj
Post by Razer
[...]
Nazalost nisam u Zg pa mi to nije opcija. Dobijem ih full napunjene cime ?
Vjerojatno ne daju free CS ?
Pozz
Of course, jos uvijek mi trebaju upute za ovaj moj pa ako ima neka dobra
dusa.

Tnx
BEBI
2011-01-06 12:21:47 UTC
Post by Razer
Of course, jos uvijek mi trebaju upute za ovaj moj pa ako ima neka
dobra dusa.
Tnx
Što odmah ne reće da si ti onaj prepametni Busha :( koji je razlog da si na
newsima promjenio nick, došao pameti, odrastao ili.......?
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
Razer
2011-01-06 14:16:45 UTC
Post by Razer
Of course, jos uvijek mi trebaju upute za ovaj moj pa ako ima neka
dobra dusa.
Tnx
©to odmah ne reæe da si ti onaj prepametni Busha :( koji je razlog da si
na newsima promjenio nick, do¹ao pameti, odrastao ili.......?
A ti imas pravo mene posprdno nazivat prepametnim ? :) A koji je razlog da
si ti ostavio isti nick, do¹ao pameti, odrastao ili... ? ;) Ma ovo je
burazov lap pa nemam 2 accounta za njuze nego koristim kakogod se zove,
svako novo dizanje sistema ide neki drugi nick, bilo koji mu padne na pamet
jer ne koristi previse njuze nego vise cita tu i tamo. Mogao sam i ovdje
promjenit nick pa pocet s tobom ispocetka da je do toga :) Nego, sa HRT
karticom izgleda truba ? Jedino mi ostaje onda placat neku pretplatu u vidu
Total TVa a to je onda 79 kn a onda mi uz to ne treba CS :-/

Pozz
Razer

Pozz
domagoj
2011-01-06 13:47:37 UTC
Post by domagoj
Post by Razer
[...]
Ne znam kakve veze ima gdje si, postoji hrpa dostavnih sluzbi, ali zaboravi,
ionako si vec kupio Dream i sad ti trebaju upute.
Samo ne znam kakve upute i sto mislis s tim uputama.
Inace dreamovi koji se spominju iznad napunjeni su sa svime sa cime trebaju
bit napunjeni.
Razer
2011-01-06 14:48:03 UTC
Post by domagoj
Post by domagoj
Post by Razer
[...]
Pa upute za stimanje CSa ali to dok skuzim dal mogu ista sa HRT karticom.
Imam novu ideju, u dometu mi je orginal Humax sa DigiTV pretplatom i ima na
sebi "DUAL ROOM PORT" steker. Jel ima nacina da to spojim na svoj Dream i da
gledam otkodirano sve ? Onda mi ni ne treba CS, pogotovo ako ga moram direkt
spojit na Humaxa.

Hvala
Shran
2011-01-06 16:49:19 UTC
Post by Razer
[...]
Ideja ti ne valja, zaboravi na taj "DUAL ROOM PORT" steker i da bi ista
mogao prikopcat na njega
Razer
2011-01-06 17:33:07 UTC
Post by Shran
Post by Razer
[...]
Skuzio sam :) U biti ostaje mi placanje Totala koji mogu nudit nekome sto
kosta 79 kn mjesecno ili kupit CS od nekoga sto isto kosta mjesecno, HRT
karticu mogu okacit macku o rep. Tako da se sve svodi na pretplate a to mi
ne treba i mislim da Dream ide nakon tjedan dana u ormar :) Jer ja zbilja ne
kuzim ljude koji placaju Total koji ima more programa i oni idu to shareat
da bi imali jos, ne znam sta ce im 1000 programa, ali opet, da nema njih
nebi bilo ni CSa :) Meni da je da mi netko sharea 10 programa sa Digija i ja
njemu sheram HRT karticu i to je to.
domagoj
OMG
Razer
2011-01-06 18:01:45 UTC
Post by Razer
Post by Shran
Post by Razer
[...]
Sta ti je tu OMG ? Pa ja sam samo mislio da stvar sljaka sa HRT karticom
koja je jednokratna jer vec imam DigiTV a on ne ide na Dream 500 u CS,
vecina ljudi na forumima se slozila da HRT nije fora jer njih ima dosta i ne
treba ih skoro nitko, sto ostavlja samo opciju da imas neki dobar paket koji
placas pa mozes onda gledat sta hoces. Ali nekome kome je dosta sami Digi
paket ocito ne treba CS, barem zasad :) Kada bi imao Total i Dreama u ormaru
onda nema sta izgubit da si nabavim Premiere i ostale pakete, ne smetaju, a
za to i sluzi CS, da prosiris paket programa a ne da od nule dobijes more
programa. Naravno da je ovo za 10 kanala bilo sarkasticno, nisam mislio da
nekom treba pisat fusnote.
-= Nenad =-
2011-01-06 18:50:48 UTC
Post by Razer
[...]
Ljudi koji imaju HRT na DVB-T, HRT satelitska kartica ne znaci nista,
ali nekome u EU moze biti itekako zanimljiva.
Eto ja sa HRT kartom imam 20ak peerova i svi sretni i zadovoljni.

Nemoj samo shvatiti to kao nagovaranje, to je cisto moje iskustvo.
Razer
2011-01-06 19:14:48 UTC
Post by -= Nenad =-
Post by Razer
[...]
Sve ja kuzim, Hrvatima vani je bitnija ova nasa kartica jer onu vani svakako
placaju. A daj mi molim te reci koje pakete imas ? Recimo, D+, Premiere,
DigiTV, TotalTV ? I ja sam mislio tako nesta odradit ali masa ljudi kaze da
nema interesa za HRT karticu sto i jeste istina jer ih ima doslovno svatko
iz HR tko koristi CS :)

Pozz
BEBI
2011-01-06 19:22:13 UTC
Post by Razer
Post by Razer
Post by Shran
Post by Razer
[...]
Jesi probao kad pisat OFF LINE, pa da ostane samo tebi vidljivo :(
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
Razer
2011-01-06 19:49:22 UTC
Post by BEBI
Jesi probao kad pisat OFF LINE, pa da ostane samo tebi vidljivo :(
Ne, pisem samo online jer za to i sluze newsi.

Zivijo
Damir
2011-01-06 13:52:03 UTC
Post by domagoj
Post by Razer
[...]
Ovdje imas iste takve ''originale'', ali za manje novaca i dobiješ ih full
[...]
Meni je ovaj lik poslao pouzećem DM500s i dao full podršku kada sam
zapeo, nije besplatno, ali je dobar početak:
http://www.dream500s.info/DreamBox_500s.html
Pitaj ga sve u vezi uvjeta i slično.
On je odradio sve što ti tu žicaš.
Razer
2011-01-06 14:46:09 UTC
Post by domagoj
Post by Razer
[...]
Meni je ovaj lik poslao pouzeæem DM500s i dao full podr¹ku kada sam zapeo,
http://www.dream500s.info/DreamBox_500s.html
Pitaj ga sve u vezi uvjeta i slièno.
On je odradio sve ¹to ti tu Ÿica¹.
Prosla akcija :)
BEBI
2011-01-06 15:16:09 UTC
Post by Damir
Post by domagoj
Post by Razer
[...]
Nebi mu preporućio budalu koja javno reklamira nelegalno :(
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
Razer
2011-01-06 15:39:03 UTC
Post by domagoj
Post by Razer
[...]
Nebi mu preporuæio budalu koja javno reklamira nelegalno :(
Veli¹ to bi mogao biti kratkotrajni CS dok ga ne spreme u prdekanu :)
steve
2011-01-06 19:39:50 UTC
koji si ti lik!

Ides kupovati dreambox, a niti ne znas osnove. Istina je da covjek mora
kupiti neku stvar da bi se u praksi mogao uciti na njoj, ali prvo treba
znati teoriju decko.

Jel ti znas sto je CA? Sto je CAM? Kako spojiti koaksijalni ili mrezni
kabel?

Nije ti jasno sto je CS, ali ti ides svejedno u to. To je odlika imbecila.
NHF! U najmanju ruku, odvazan si i uporan :)

Ne znas kako se spaja prijamnik ne internet, ne znas niti valjda kak se
spaja na satelitsku, koje sve vrste prijamnika postoje, kako funkcionira
CS.

Znas da imas doma HB i Astra plus Digi i to je to. Ti je jasno da za
maksimalno iskoristavanje CS-a moras imati motor ili multifeed? Dal si se
susretao kad s tim pojmovima?

Ne, ti samo znas da postoji usluga Card sharing i da hoces sa prijamnikom
za 100 eura gledati sve moguce.

Imas srece sto si naletio na nenada i babica koji su ti htjeli objasniti.
Ubuduce niti njima se vise nece dati jer svako malo se pojavi neki noob
kojemu sve treba ispocetka objasnjavati.
Zakacio si se s Bebijem, a covjek je samo malo ironije dao u svome odgovoru
jer se iz svemira vidi da nemas pojma o nicemu.

Ja sam isto bio nadobudan ko ti kad sam cuo da postoji ta usluga i mislio
da kupim prijamnik i za tjedan dana besplatno gledam sve zivo. Ali kako sam
sve vise pratio grupu i forume, skuzio sam da mi niti nije to toliko
potrebno, prvenstveno jer mi je skupo, a i nebi toliko gledao TV da bi mi
bilo isplativo.

Tak da news grupe ti nisu pravo mjesto za informiranje o necemu sto vec
dugo postoji. Koristi forume - novisf, sat-plus, unitedsat, wikipediju,
google groups search, google.

Problem u forumima i googleu je da je sve vecinom nabacano i ima tona
informacija. Ima desetak domacih foruma. Lako se pogubiti pocetniku i
zahtijeva puno vremena tak da je s te strane to problem.

Ne pratim forume vise, ali sitacija mi izgleda ovakva. Novisf ima
nafriskije informacije i nije bas za pocetnika, sat-plus ima najbolje
stickyje tj. tutoriale za postavljanje satelitske - dok se sjetim svih onih
korisnih postova od njezica, toplo mi je pri srcu :) Covjek je legenda.
Svaki post pregledan, strukturiran, objasnjeno na uzrocno-posljedican
nacin. Milina za citati.

Ostali forumi imaju takodjer dosta korisnih informacija, ali kao sto sam i
rekao - dosta vremena treba da se sve to pregleda.

Najbolje bi bilo kad bi netko napravio neki pdf for dummies gdje bi sve
bilo objasnjeno, tak da bi se mogao samo razmjenjivati link. Nazalost
mislim da tak nekaj ne postoji.

Evo razeru, da te ne kritiziram samo. Kaj se tice naslova threada - imas
jedan super tutorial sa vladixovog foruma, mislim da se zove Dreambox500s
za pocetnike ili tak nekaj.
Razer
2011-01-06 20:17:41 UTC
Post by steve
koji si ti lik!
Ides kupovati dreambox, a niti ne znas osnove. Istina je da covjek mora
kupiti neku stvar da bi se u praksi mogao uciti na njoj, ali prvo treba
znati teoriju decko.
Ali te osnove kad pita covjek onda ti kazu ukratko idi googlaj a google ne
daje bas takve informacije nego to moras negdje PITATI, ili ovdje ili na
forumu, te onformacije ne leze ne googlu osim ako je vec netko pitao isto.
Nisam ja nista isao kupit brze bolje, nisam bas toliki mulac, imam od koga
uzet da probam dal to sljaka kako bi ja.
Post by steve
Jel ti znas sto je CA? Sto je CAM? Kako spojiti koaksijalni ili mrezni
kabel?
Znam ali to mi nije profesija tako da se nebi osjecao glupi i da ne znam.
Post by steve
Nije ti jasno sto je CS, ali ti ides svejedno u to. To je odlika imbecila.
NHF! U najmanju ruku, odvazan si i uporan :)
Jasno mi je sta je to ali nije mi bilo jasno na koji tocno nacin radi i sta
sve trebam pored receivera i veze sa netom, jel ti znas citat sa
razumjevanjem ? Mislim, i ptice na grani znaju sta je CS ali ne znaju na
kojem principu radi. A kako bi trebao ici u to osim odvazno i proucavanjem i
pitanjem okolo ? Da sam ekperimentiram pa kad nesta pregori kazem jebiga ?
Mislim, ako nisi za pomoc onda se se IMHO bolje i ne javljat na njuze i
forume.
Post by steve
Ne znas kako se spaja prijamnik ne internet, ne znas niti valjda kak se
spaja na satelitsku, koje sve vrste prijamnika postoje, kako funkcionira
CS.
Znam fizicki kako se spaja, softverski sam saznao uz dobre ljude na forumu i
tutoriale, ovo sve ostalo sto si naveo znam, i zamisli, upravo zato jer sam
pitao nekoga tko je to isto pitao nekoga samo nekad prije, jos se nitko nije
rodio da je znao o CSu a da to nije pitao nekoga, bez obzira koliko to bilo
glupo pitanje nekom okorjelom korisniku, po tome se i razlikuju dobri
ucitelji od losih, nema glupih pitanja nego samo glupih odgovora.
Post by steve
Znas da imas doma HB i Astra plus Digi i to je to. Ti je jasno da za
maksimalno iskoristavanje CS-a moras imati motor ili multifeed? Dal si se
susretao kad s tim pojmovima?
Imam satelite nanisanite Astra i HB, DigiTV imam u drugom dijelu kuce i ne
mogu ga sebi nosit, mislio sam ga nekako dovest sebi preko CSa ili kabela
jer bi ga ostavio i tamo ali sam opet saznao da to ne ide nikako, odustao
osim sto cu ga mozda na neko vrijeme dovest u sobu sa krova direkt. Sad si
ti otkrio toplu vodu ako mi kazes da je motor najbolji ? Wow, no kid !?
Imam ova 3 namjestena na tanjuru i to su paketi koji me zanimaju, ostali
nisam ni spominjo jer necu kupovat motor ni nista drugo ili trece.
Post by steve
Ne, ti samo znas da postoji usluga Card sharing i da hoces sa prijamnikom
za 100 eura gledati sve moguce.
Da, prije par godina se uz Dream i HRT karticu moglo gledati sve ono sto je
svako malo krepavalo sa kljucevima, to sam mislio i sad, ne vidim cemu
cudjenje ? Ja sam na tu ideju dosao nakon 2-3 godine totalnog odsutstva sa
scene i to prije tjedan dana, i u tih tjedan dana sam skuzio skoro sve u
vezi CSa sto mi treba.
Post by steve
Imas srece sto si naletio na nenada i babica koji su ti htjeli objasniti.
Ubuduce niti njima se vise nece dati jer svako malo se pojavi neki noob
kojemu sve treba ispocetka objasnjavati.
To su ljudi koji zasluzuju respekt, SVATKO tko dode novi i tek kupi receiver
koji ima CS ce pitat ista ili slicna pitanja i ja cu biti prvi koji ce mu
pojasnit kao i Nenad i Babic meni jer mi to nije problem ako vec znam neki
dio o necemu, meni to nije problem ni tlaka, ako nista stavit cu mu 3-4
linka do detaljnog objasnjenja, nece mi bit ni prvi ni zadnji puta da sam
nekome pomogao na bilo koji nacin na forumu ili newsima, sateliti nisu moje
podrucje ali neka druga podrucja jesu.
Post by steve
Zakacio si se s Bebijem, a covjek je samo malo ironije dao u svome odgovoru
jer se iz svemira vidi da nemas pojma o nicemu.
Iskreno, nebi komentirao Bebija, ne znam dali si bio na njuzima prije +5
godina, ako nisi, bolje ne komentiraj jer ja znam i kako on pise ovdje i
kako funkcionira i sa kojom masom ljudi je vjecno bio u konfliktu, ok, lik
zna doslovno sve sto se tice satelitske, tu nema govora ali pristup
pocetniku i profesionalcu mu je, nazovimo ga neuobicajen i malo ljudi to
smatra dobrim i normalnim i vecina odmahne rukom i pita nekog slijedeceg. Ja
sam ovaj upit postavio na forum gdje je bebi admin, ljudi su mi tako
normalno objasnili sve da ja imam samo pohvale za njih, odmah je covjeku
draze kad te netko doceka sa normalnim odgovorima punim informacija i
savjeta, i to od ljudi koji imaju +5000 postova, znaci ni oni nebi trebali
imat volje drkat se sa nekim pocetnikom poput mene, ali guess what, oni to
rade bez podjeba, gundanja i prica "koristi google". Kapa dolje i ovom
prilikom ako su ovdje na newsima.
Post by steve
[...]
To je i kod mene ali toga nema na forumu, tamo su vecinom pitanja vezana uz
receivere a ne opcenita kakva trebaju nekom pocetniku koji tek razmislja o
nabavi CS receivera i stavljanja u pogon svega toga. Taj moj topic uz neke
preinake i brisanja komotno moze bit sticky za sve kojima je taj dan palo na
pamet da bi kupili CS i odmah ce znat jel im treba to ili ne. I to sve
zahvaljujuc mojim glupim pitanjima i njihovim pametnim odgovorima.
Post by steve
Tak da news grupe ti nisu pravo mjesto za informiranje o necemu sto vec
dugo postoji. Koristi forume - novisf, sat-plus, unitedsat, wikipediju,
google groups search, google.
To sam naucio, ali znam da se i ovdje nekad stavi dobar link do zahtjevanog.
Post by steve
Problem u forumima i googleu je da je sve vecinom nabacano i ima tona
informacija. Ima desetak domacih foruma. Lako se pogubiti pocetniku i
zahtijeva puno vremena tak da je s te strane to problem.
Pa dobro jutro, o tome ja i govorim stalno, dajte mi linkove pa da ne
koljem, pricitat cu sve sto ima po stickyu koji se bavi pitanjem "Dali mi
treba CS, sta mi sve treba za to i koliko to ustvari kosta ?"
Post by steve
[...]
Sat-plus forum je jedan od onih koji te odusevi, ljudi su zbilja od pomoci,
sve pohvale.
Post by steve
[...]
Ima PDF kako postelovat receiver ali PDF o opcim informacijama nema, kao
info da Digi kartica NE IDE na CS u Dream 500s, da Total ide i da kosta 79
kn, da je minimalno za CS Dream od 600 kn i Total pretplata od 79 kn itd.
Post by steve
Evo razeru, da te ne kritiziram samo. Kaj se tice naslova threada - imas
jedan super tutorial sa vladixovog foruma, mislim da se zove Dreambox500s
za pocetnike ili tak nekaj.
Skinio sam ih par i super je taj koji kazes, sve u detalje ali to je vec
druga stepenica, znaci kad si odlucio da ides u to, pocetnicima treba info
da moraju imat pretplatu od 79 kn da bi uopce pomisljali da kupe Dream za to
i dobili nesta sa tim CSom.

zivio, dosta je o temi :)
steve
2011-01-06 23:11:23 UTC
Post by Razer
[...]
Istin, treba pitati. Ali prvo dobro iskoristiti funkciju SEARCH.
Post by Razer
Nisam ja nista isao kupit brze bolje, nisam bas toliki mulac, imam od koga
uzet da probam dal to sljaka kako bi ja.
Meni se cinilo iz tvojih prijasnjih posteva, da se opako interesiras gdje i
po kojoj cijeni kupiti.
Post by Razer
Post by steve
Jel ti znas sto je CA? Sto je CAM? Kako spojiti koaksijalni ili mrezni
kabel?
Znam ali to mi nije profesija tako da se nebi osjecao glupi i da ne znam.
Mislis da znas. Reci mi onda na brzinu kako da dovedem mrezni kabel do
routera, ako je kabel na drugoj strani kuce, znaci 20m udaljen? Koju marku
kupiti, gdje kupiti? Koju vrstu, koje brzine mogu ocekivati jer mislim to i
koristiti za prijenos podataka? Dal trebam paziti na prigusivanje kabla
itd? Kako to spojiti?

Ne moras se osjecati glupi dok ti tak neko veli, nego neinformirani.
Post by Razer
A kako bi trebao ici u to osim odvazno i proucavanjem i
pitanjem okolo ?
Proucavanjem je kljucna rijec. A onda tek pitanjem. A po tvojim pitanjima
se vidi da nisi bas proucavao :) Profesionalcima se bas neda unedogled
odgovarati na pocetnicka pitanja. Imaju posla u profesiji i ne stignu. :)
Post by Razer
[...]
Evo opet. Mislis da znas, a jos niti nisi ukljucio prijamnik. Nisu to glupa
pitanja, nego naporna pitanja. Dobar ucenik se razlikuje od loseg sto prvo
slusa i uci, a onda pita. Los ne zna sta treba nauciti.
Post by Razer
[...]
Ovo te ne kuzim. Kamo onda imas "nanisanljen" Digi, ako samo spominjes
Astru i HB?
Post by Razer
[...]
Nisam ja to rekao. Po meni je najbolji multifeed + motor. Pisao si ranije -
imam 2 tanjura na krovu, HB+Astra+Digi. Znaci imas 2 tanjura ne jedan.
Znaci samo ti paketi te zanimaju? A kako si onda mislio primati Total koji
se ne nalazi na niti jednom od tih satelita? Ne moras ti kupovati motor,
mozes npr. premjestiti LNB sa Hotbirda na Eutelsat. Ali onda moras
pomaknuti Astru jer ce biti guzva na 16,19 istocno, ako nemas straight ili
slim feed LNB.
Post by Razer
i u tih tjedan dana sam skuzio skoro sve u
vezi CSa sto mi treba.
Da to jesi, nebi postavljao takva pocetnicka pitanja na newsima.
Post by Razer
[...]
Drugo je dok netko pita na hr.comp.softver koji program koristiti za
vizitke. Probaj ti na grupi hr.rec.automobili pitati sto je to karburator.
Za pocetnicka pitanja o kojima se vec raspravljalo su forumi, ne newsi.
Post by Razer
[...]
Bebi ne stigne odgovarati jer mora moderirati. :) Nemam potrebu ga braniti,
ali zasad mi ne izgleda tak los.

Ponavljam, forumi su jedno, newsi su drugo. Slicni, a opet potpuno
razliciti. Uglavnom, najbitnije je prvo koristiti search, a onda pitati.
Post by Razer
To je i kod mene ali toga nema na forumu, tamo su vecinom pitanja vezana uz
receivere a ne opcenita kakva trebaju nekom pocetniku koji tek razmislja o
nabavi CS receivera i stavljanja u pogon svega toga.
Slazem se. Ali ti si isao pitati odmah gdje i kako kupiti Dreambox.
Post by Razer
[...]
Ajde, napravi neki kvalitetni FAQ i ubuduce mozes dijeliti takvima koji ce
ovdje postavljati pitanja kakva si ti postavljao, samo link. Zamisli da im
moras ici odgovarati uvijek iznova na svako to pitanje.
Post by Razer
Pa dobro jutro, o tome ja i govorim stalno, dajte mi linkove pa da ne
koljem, pricitat cu sve sto ima po stickyu koji se bavi pitanjem "Dali mi
treba CS, sta mi sve treba za to i koliko to ustvari kosta ?"
Istina.
Post by Razer
Ima PDF kako postelovat receiver ali PDF o opcim informacijama nema, kao
info da Digi kartica NE IDE na CS u Dream 500s,
Ide, ako znas RSA i boxkey.
Post by Razer
da Total ide i da kosta 79
kn, da je minimalno za CS Dream od 600 kn i Total pretplata od 79 kn itd.
Total ide, ako smanjis napon citaca kartice. I samo ako koristis SD
prijamnik od Totala.
Post by Razer
[...]
Niti ne moraju, Mogu imati frenda s kojim se mogu dogovoriti oko pretplate
;)

Zivio
BEBI
2011-01-06 23:44:46 UTC
Post by steve
Bebi ne stigne odgovarati jer mora moderirati. :) Nemam potrebu ga
braniti, ali zasad mi ne izgleda tak los.
Stignem ja odgovarat itekako, sto se vidi i po broju postova ;) preko 10.000
na sat-plusu, i 20.000 na newsima, da druge forumove i ne brojim ;)
samo me jebe instancani njuh kad je u pitanju netko ko ne zavrijeduje da mu
se pomogne, i jos do sada nisam omanuo u procjjeni ;)
Post by steve
Niti ne moraju, Mogu imati frenda s kojim se mogu dogovoriti oko
pretplate ;)
Kako se ima vidit, jos nitko nije dosao na ideju na newsima ili forumima
postavit oglas da trazi istomisljenika pa da jedan uzme pretplatu za njih
3-4.....i podjele trosak i N linije i dodu do svega ostalog ;) i sto ti to
govori :(
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
steve
2011-01-07 00:37:21 UTC
Post by BEBI
[...]
kak si uspio izbrojati ove na newsima? na forumima ti pise proj posteva, a
kako znas za broj na newsima? Ima koji news reader statistiku ili je to
otprilike?
--
To mi govori vise stvari. CS je ilegalan i ne smije se koristiti. Drugo -
ljudi se nemaju vremena baviti proucavanjem satelitske opreme tj.
kartice :)
BEBI
2011-01-07 01:27:11 UTC
Post by steve
Post by BEBI
[...]
Samo na ovoj 17.100 rezultata za BEBI
na hr.rec.tv.satelitska.dreambox nisam ni gledao, da ne spominjem staru
hr.fido.sattv bit ce i preko 30.000 postova ;)
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
BEBI
2011-01-06 23:30:36 UTC
Post by Razer
[...]
Sa normalnim ljudima nikad nisam imao konflikta, konfliktni se naprosto
lijepe na mene ;)
Ljudi ti normalno objasne, samo što vrlo brzo vide da se ne trudiš naći sam,
niti da ti se ćita, odmah se vidi da bi htio da se tebi posebno sve objasni
od A do Ž, a plus toga imaš neki odbojni uvredljiv stav, što si i pokazao da
svakog ko od svog rada živi nazivaš stokom :(
Post by Razer
[...]
Skinuo i ništa nisi shvatio :( koja druga stepenica, prva je stepenica da se
ne kupuje dream za CS ako se nezna znaćenje rijeći Card Sharing, i što to
znaći "dijelit karticu" a ti bi uporno nedjelio, samo cuclao, pa koja će ti
budala dat nešto za ništa,
zašto bi trebalo ljudima kazat da trebaju pretplatu, kad je ne trebaju, mogu
kupit karticu koja traje godinu dana, bez pretplate, samo što je po meni
puno bolja opcija trošak te kartice podijelit na 12 obroka ;)
Naravno do CS-a se može doći i prevarama, i imat sve bez kartice i bez
plaćanja, ali te savjete nebih davao jer to nije pošteno prema ljudima ćije
virtualne kartice koristiš :(
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
Razer
2011-01-07 09:33:18 UTC
Post by BEBI
Sa normalnim ljudima nikad nisam imao konflikta, konfliktni se naprosto
lijepe na mene ;)
Ljudi ti normalno objasne, samo ¹to vrlo brzo vide da se ne trudi¹ naæi
sam, niti da ti se æita, odmah se vidi da bi htio da se tebi posebno sve
objasni od A do ®, a plus toga ima¹ neki odbojni uvredljiv stav, ¹to si i
pokazao da svakog ko od svog rada Ÿivi naziva¹ stokom :(
Khm, ako se dobro sjecam ti si si nadurio na moj komentar " Bebi, vec 5
godina samo podjebe, budi malo koristan ;)" sa smajlijem, tako da, mislim da
si to za odbojni uvredljivi stav mislio na sebe.
Post by BEBI
Skinuo i ni¹ta nisi shvatio :( koja druga stepenica, prva je stepenica da
se ne kupuje dream za CS ako se nezna znaæenje rijeæi Card Sharing, i ¹to
to znaæi "dijelit karticu" a ti bi uporno nedjelio, samo cuclao, pa koja
æe ti budala dat ne¹to za ni¹ta,
Ne, ja sam mislio kupit HRT karticu i nek ju cucla ko god hoce.
Post by BEBI
za¹to bi trebalo ljudima kazat da trebaju pretplatu, kad je ne trebaju,
mogu kupit karticu koja traje godinu dana, bez pretplate, samo ¹to je po
meni puno bolja opcija tro¹ak te kartice podijelit na 12 obroka ;)
Nisam vidio jos takvih oglasa, nasao sam oglas sa SVIM paketima za 60 kn
mjesecno, mislim da ni to nije lose i ne moram nista kupovat kod sebe i
shareat. Koja kartica traje godinu dana ? HRT je vjeèna pa ne znam na koju
mislis ? I koliko to izadje onda ?
Post by BEBI
Naravno do CS-a se moŸe doæi i prevarama, i imat sve bez kartice i bez
plaæanja, ali te savjete nebih davao jer to nije po¹teno prema ljudima
æije virtualne kartice koristi¹ :(
Ovaj lik kaze da dosta toga ima kod sebe od kartica a sta fali da je u CSu.
-= Nenad =-
2011-01-07 09:51:31 UTC
Post by Razer
Post by steve
[...]
Da je ta stvar legalna i da netko ima kakav interes (kakav seminar na
faxu), vjerojatno bi odrzavao FAQ, ali stvari se mijenjaju i ovih 79
do prekjucer je bilo 49, pa su bile stare kartice ili ce doci nove
i ... Neki ljudi imaju "komercijalni" CS, pa im nije u interesu siriti
znanje. Nisam niti ja nikakav strucnjak (jako sam nezadovoljan svojim
nivoom znanja) i nisam imao koga offline za konzultacije (uz cevape i
pivo).
Kupio sam prvo DB jer sam procitao sta moze (7020 sa hard diskom), pa
sam onda krenuo u istrazivanje. CS mi je (remote) slozio slucajni
poznanik (GBOX) i ostali smo povezani do dan danas. Prije godinu (ili
dvije) sam kupio AzBox jer je Dream poceo stucat (mozda je i do
multiboot nabila u njemu) a i HD je bio izazov.
Sada se ceka Enigma2 za AzBox (isprobavaju se bete) pa sam sav sharing
(skupljan godinama) prebacio na Dream, cisto da ne izgubim ljude. Za
fini tweaking sistema jednostavno nemam dovoljno znanja, a niti
vremena za ucenje.
Rado pomognem koliko mogu, na osnovu svog iskustva, jer uvijek se
netko nadoveze sa vise informacija i/ili korisnim linkom.
E da, 95% vremena ipak gledam HRT, 4% BBC (FTA) i sve ostalo stane
nekako u ostalih 1% :(
Razer
2011-01-07 09:57:01 UTC
Post by -= Nenad =-
Post by Razer
Post by steve
[...]
Kao sto rekoh, tebi kapa do poda, ti si mi u jednom postu nabrojao sve sta
mi treba i sta trebam proucit i zato sam i skuzio dosta toga kako radi.
Mislim, jel ti to problem ? Za cega sluze newsi ako nisu za upite i
odgovore, da toga nema sta bi citali ? Jer ne pitam sva pitanja ja nego na
svakoj grupi ima tema koja se sastoje samo od pitanja.

Tnx again ;)
-= Nenad =-
2011-01-07 10:02:34 UTC
Evo, sad mi je pao na pamet Diablo Wireless. Slozili su system koji
omogucava sheranje kartice unutar dometa wireless signala, ali opet tu
postoji problem oko povezanosti kartice i receivera kod Totala i
Digija.
B.net nudi drugi receiver za 29kn mjesecno, zar nema Digi tako nesto?
Razer
2011-01-07 12:54:06 UTC
Post by -= Nenad =-
[...]
e pa to mi je ok s obzirom da im je pretplata 79 kn, Digi kaze samo jos
jedna pretplata ako hoces u drugu sobu al kao ne treba novi tanjur, pa ako
cu ti dat pare onda se naradi pa stavi jos jedan tanjur.
BEBI
2011-01-07 14:55:40 UTC
Post by Razer
Post by -= Nenad =-
[...]
Zašto bi trebala još jedna antena :(?
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
Razer
2011-01-07 15:19:04 UTC
Post by Razer
Post by -= Nenad =-
[...]
Za¹to bi trebala jo¹ jedna antena :(?
Pa ne treba al zasto bi im olaksavao posao kad vec moram placat punu tarifu
:) U biti i kada bi stavljao rekao bi da stave dupli LNB pa da nemam 100
tanjura na kuci al ovo od Totala mi je fer sto daju drugi receiver za 29 kn
mjesecno.
BEBI
2011-01-06 23:08:54 UTC
Post by steve
koji si ti lik!
Koji je lik mozes vidit na Google news group hr.rec.tv.satelitska pod nickom
Busha, od prije par godina :(
isto tako i danasnju temu na
http://sat-plus.com/showthread.php?t=315883&highlight=busha gdje su ga vec
procitali :( http://sat-plus.com/showpost.php?p=514894&postcount=25
u ovom postu http://sat-plus.com/showpost.php?p=514782&postcount=8 kaze:
"Sad sam zvao Digi, za drugu sobu drugi prijemnik i jos jedna pretplata,
koja stoka."
Dakle po njemu su svi zaposlenici Digi-ja ili bilo koje druge firme koja mu
ne daje nesto besplatno stoka :(
Post by steve
Najbolje bi bilo kad bi netko napravio neki pdf for dummies gdje bi
sve bilo objasnjeno, tak da bi se mogao samo razmjenjivati link.
Nazalost mislim da tak nekaj ne postoji.
Ima toga itekako, moze birat koji ce citat,
http://sat-plus.com/forumdisplay.php?f=19
i vladix-ov http://sat-plus.com/showthread.php?t=195427 i mnogo drugih, samo
treba citat, sve je do u detalje objasnjeno ;)
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
steve
2011-01-07 00:08:45 UTC
Post by BEBI
[...]
Thanks na linkovima. To sto mi je lagao da nije kupio prijamnik i sto jos
uvijek misli da postoji premiere ce mu bog suditi :)
Post by BEBI
Ima toga itekako, moze birat koji ce citat,
http://sat-plus.com/forumdisplay.php?f=19
i vladix-ov http://sat-plus.com/showthread.php?t=195427 i mnogo drugih, samo
treba citat, sve je do u detalje objasnjeno ;)
Nema bas za apsolutne pocetnike. Znaci nekoga ko cuje da se preko CS-a moze
sve gledati, a nema blage o satelitskoj. Da ima takav FAQ, poslao bi mu se
link i nebi dolazilo do ovakvih rasprava.
BEBI
2011-01-07 02:10:13 UTC
Post by steve
Post by BEBI
Dakle po njemu su svi zaposlenici Digi-ja ili bilo koje druge firme
koja mu ne daje nesto besplatno stoka :(
To sto mi je lagao da nije kupio prijamnik i sto
jos uvijek misli da postoji premiere ce mu bog suditi :)
http://www.dream-sat.info/smf/index.php?topic=20439.0;topicseen
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
Razer
2011-01-07 09:46:30 UTC
Post by BEBI
Post by steve
Post by BEBI
[...]
Da i ? Vec mi se javio neki lik sa linijom za neki CS u Turskoj ali nisam
probao. To tvoje djetinjasto ponasanje je i razlog zasto si vjecno u svadji
s nekim i zasto se ljudima neda natezat s tobom, jer ima jos ljudi koji
znaju isto sta i ti pa rijetko tko zeli gubiti vrijeme na tebe. Samo jedan
komentar imam za tebe, steta sto je toliko znanje o satelitskoj kod lika
poput tebe :(
BEBI
2011-01-07 11:34:27 UTC
Post by Razer
Post by BEBI
Post by steve
Post by BEBI
[...]
Stvarno šteta ;) što više pišeš, sve više mi se sviđaš :(
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
Razer
2011-01-07 12:55:49 UTC
Post by Razer
Post by BEBI
Post by steve
Post by BEBI
[...]
Stvarno ¹teta ;) ¹to vi¹e pi¹e¹, sve vi¹e mi se sviða¹ :(
Ajde ba¹ mi je milo ;) Ti si kao neka losija kopija Kefa koji radi slicno na
drugim grupama, slicno radite al od njega je masa ljudi nakon kratke
zajebancije dobila koristan odgovor, kod tebe nije :( Al zato imas super
forum, tj. adminujes, ekipa je prva liga ;)
Razer
2011-01-07 09:42:56 UTC
Post by steve
Thanks na linkovima. To sto mi je lagao da nije kupio prijamnik i sto jos
uvijek misli da postoji premiere ce mu bog suditi :)
Gle, prijamnik sam uzeo od frenda, on ga je u biti kupio prije par godina
ali je gledao samo FTA s njim, pa kad sam skuzio da je Dream onda sam se
bacio u potragu da vidim sta s njim mogu gledat itd. to sto ne znam za
Premiere da su presle u Sky DE znaci samo da vec 2-3-4 godine nisam koristio
satelistsku jer nisam ni imao receiver koji to moze otkljucat.
Post by steve
Post by BEBI
[...]
Dobro jutro, jel bi to bilo na odmet ? Jer takve informacije trebaju svako
malo, svaki dan se bude neki novi klipan kojem treba pojasnit sta moze a sta
ne.
BEBI
2011-01-07 11:40:25 UTC
Post by Razer
Post by steve
[...]
Zar nisi napisao poviše da si našao original po 700 kuna, i da ih ima još
:(?
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
Razer
2011-01-07 12:59:34 UTC
Post by Razer
Post by steve
[...]
Zar nisi napisao povi¹e da si na¹ao original po 700 kuna, i da ih ima jo¹
:(?
Pa ja sam vidio da na kutiji pise ona MAC adresa 00:09:34, na prijemniku
pise ta MAC adresa pa sam mislio da je to origigi a onda kasnije vidim da su
fuckin kinezi kopirali i to :( Cijena je jos bolja nego sam napisao. Frend
ima neki al ne znam jel origigi, isto ima tu MAC adresu, to je ovaj koji sam
uzeo na kratko a onaj sam naso u trgovini i poslikao sve da vidim sta je,
prije nego kupim. Ako imas mail posaljem ti slike ali mislim da je to kopija
ipak.
BEBI
2011-01-07 14:58:11 UTC
Post by Razer
Post by Razer
Post by steve
[...]
Nemam mail :)))))))))))))))
kopija je garant, slikom izvana se nemože utvrdit o ćemu se radi ;)
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
Razer
2011-01-07 15:20:02 UTC
Post by BEBI
Post by Razer
Post by Razer
Post by steve
[...]
kopija je garant, slikom izvana se nemoŸe utvrdit o æemu se radi ;)
Vidio sam slike kad se otklope koje su razlike ali za cca 500 kn mi nije
problem sto je kopija, sad su na nekoj akciji.
Razer
2011-01-07 09:37:01 UTC
Post by BEBI
Post by steve
[...]
NHF ali zvucis kao da ne palis mozak ponekad :-( Ja sam napisao to jer ako
zelim imat taj Digi u dnevnoj i spavacoj moram kupit 2 receivera i 2
pretplate sto je meni suludo. Dal kabelska radi isto na tom principu ? To
stoka je namjenjeno opcenito Digiju koji zna da ne postoji kuca koja ima
Digi njihov a da nema barem 2 TVa u kuci i da se nikako ne moze poslat slika
i na taj drugi TV. A ne toj sto se javila, ne ispravljaj cinjenica kako tebi
pasu.
Procitao.
BEBI
2011-01-07 11:52:26 UTC
Post by Razer
Post by BEBI
Post by steve
[...]
Bravo :(
Post by Razer
[...]
Imaš li ti mozga, možeš li shvatit zašto je to tako, možeš li shvatit da je
tako kod svih pružaoca usluga :(
najbanalniji primjer, telefonska linija, po tebi bi bilo u redu da imaš
mogućnost s jedne linije u isto vrijeme s 2 telefona zvat i pričat s 2
razlićita broja, suludo??? :( promisli malo kako tvoj mozak radi :(
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
Razer
2011-01-07 13:03:07 UTC
Post by BEBI
Post by Razer
Post by Razer
[...]
Ima¹ li ti mozga, moŸe¹ li shvatit za¹to je to tako, moŸe¹ li shvatit da
je tako kod svih pruŸaoca usluga :(
Mogu, jer bi onda mogao odneti receiver preko puta i gledat dzaba ali nemaju
neko polurjesenje za to.
Post by BEBI
najbanalniji primjer, telefonska linija, po tebi bi bilo u redu da ima¹
moguænost s jedne linije u isto vrijeme s 2 telefona zvat i prièat s 2
razliæita broja, suludo??? :( promisli malo kako tvoj mozak radi :(
Ok, nek mi daju uslugu da gledam na jednom receiveru kad je drugi ugasen za
dzaba, meni to i treba ! Ali toga nema bez nosenja kutije od TVa do TVa. To
nudi telefonska usluga, imam 3 telefona u kuci, sa svakog mogu zvat kad su
ostala 2 zaklopljena, daj mi to sredi za jednu pretplatu na Digiju ? Nemres,
tako da, moje sive stanice rade, ti bi se mogao zabrinuti za svoje :( I btw.
nebi bilo ni lose da mogu zvat sa 2 linije istodobno, to je vise para za
operatera tako da usporedba bas ne stoji ;)
BEBI
2011-01-07 15:02:28 UTC
Post by Razer
Post by BEBI
Post by Razer
Post by BEBI
[...]
Ima i za to riješenja, video sender, i upravljaš receiverom iz druge sobe i
gledaš u drugoj sobi ;)
Post by Razer
Nemres, tako da, moje sive stanice rade,
ti bi se mogao zabrinuti za svoje :( I btw. nebi bilo ni lose da mogu
zvat sa 2 linije istodobno, to je vise para za operatera tako da
usporedba bas ne stoji ;)
Idem zvat t-com i dat im ideju, kako im samo to nije palo napamet
:(((((((((((((8
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
Razer
2011-01-07 15:20:56 UTC
Post by Razer
Ok, nek mi daju uslugu da gledam na jednom receiveru kad je drugi
ugasen za dzaba, meni to i treba ! Ali toga nema bez nosenja kutije
od TVa do TVa.
Ima i za to rije¹enja, video sender, i upravlja¹ receiverom iz druge sobe
i gleda¹ u drugoj sobi ;)
To kosta vise nego nova pretplata :)
Shran
2011-01-07 16:35:39 UTC
Post by Razer
[...]
Ajd kad si vec toliko popljuvao Digi nazovi 0800/9000 pa se raspitaj koliko
bi takva stvar sa drugim receiverom u drugoj sobi kostala na MAxTV-u i kad
ti kazu cijenu primi se za nesto cvrsto :-)
Razer
2011-01-07 18:55:48 UTC
Post by Shran
Post by Razer
[...]
Posto se radi o T-Scumu znam kako me deru na pretplati pa se ne usudim :)
Ali ne jos dugo, cim isteknu ide Vip.
Razer
2011-01-07 09:40:19 UTC
Post by BEBI
Post by steve
[...]
BTW. drugi link si dao na post gdje ne pise o cemu se radi a radi se o tome
da sam ja retoricki rekao da barem znam da mogu za HRT karticu dobit Digi da
bi ju odmah uzeo, i ja ne vidim tko je koga procitao i kako ? To tvrdim i
danas, nisam ocekivao da mi neko kaze da mi garantira da cu dobit nesta za
HRT nego su mi rekli da ne ocekujem previse. Mislim, okreces cinjenice kao
neki 15 godisnjak a mislim da imas vise od toga :(
BEBI
2011-01-07 11:56:58 UTC
Post by Razer
Post by BEBI
Post by steve
[...]
Naravno skrećem cinjenice :( cinjenica i dalje ostaje da se tebi ne daje 165
kuna ako nisi siguran da će ti se uloženo višestruko isplatit, da će ti
netko dat, pa ćeš ti tek onda možda uložit tih jebenih 165 kuna ;(
Razer
2011-01-07 13:07:01 UTC
Post by Razer
Post by BEBI
Post by steve
[...]
Naravno skreæem cinjenice :( cinjenica i dalje ostaje da se tebi ne daje
165 kuna ako nisi siguran da æe ti se uloŸeno vi¹estruko isplatit, da æe
ti netko dat, pa æe¹ ti tek onda moŸda uloŸit tih jebenih 165 kuna ;(
http://www.dream-sat.info/smf/index.php?topic=20439.0;topicseen
Necu dat 165 kn ako mi 90% ljudi da je to bacen novac, bolje cu onda placati
CS 60 kn i nemam zajebancije. Ipak sam ja dipl. ekonomista i ja imam tu
deformaciju ;) Znaci, ako ce mi skoro svatko dati za dzaba CS ako ga vec
daje i nece me ni pitat za HRT onda zasto bi ju isao kupovat i pravio server
na svom Dreamu itd ako je sve uzalud ? Ako neko kaze, evo ti Digi, daj mi
HRT, ja isti dan zovem HRT da kupim karticu i onda se idem zezat sa
postavljenjem servera, DynDNSa i ostalog. Ili da ima neki Hr site gdje ima
neko da kaze ajmo nas 5 uzet Total pa nas ne kosta puno i to bi bilo super i
onda u razmjeni dobijemo svasta za 20 kn mjesecno ali nisam dobio info gdje
se tako nesta odvija :)
-= Nenad =-
2011-01-07 14:04:14 UTC
Post by Razer
Post by BEBI
Post by Razer
Post by BEBI
Post by steve
[...]
165 kuna ako nisi siguran da će ti se uloľeno viąestruko isplatit, da će
ti netko dat, pa ćeą ti tek onda moľda uloľit tih jebenih 165 kuna ;(
To sto nisi nigdje nasao, ne znaci da se nemoze dogovoriti takvo sto...
Razer
2011-01-07 14:23:40 UTC
Post by -= Nenad =-
To sto nisi nigdje nasao, ne znaci da se nemoze dogovoriti takvo sto...
A hebi ga kad je to tabu tema gdje god spomenes :) Imas ti neki link da me
uputis pa da mi puknes na mail ?

Pozz
BEBI
2011-01-07 15:05:50 UTC
Post by Razer
Post by BEBI
Post by Razer
Post by BEBI
Post by steve
[...]
A onih 10% što ti kaže da možeš dobit sve s njom, ti su u kurcu po tebi :(
Post by Razer
[...]
Zato nam i je država u govnima zbog takvih ekonomista :(
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
Razer
2011-01-07 15:22:51 UTC
Post by Razer
Necu dat 165 kn ako mi 90% ljudi da je to bacen novac, bolje cu onda
placati CS 60 kn i nemam zajebancije.
A onih 10% ¹to ti kaŸe da moŸe¹ dobit sve s njom, ti su u kurcu po tebi :(
Ne, naravno da cu nekad nesta dobit, nije da bas nikome na svijetu nece
trebat HRT kartica ali i sam sam svjestan da bi se mogao nacekati.
Post by Razer
[...]
Zato nam i je drŸava u govnima zbog takvih ekonomista :(
Vjeruj da zbog ovakvih poput mene nije, meni dobro ide, hvala na brizi ;)
Nikola
2011-01-07 14:34:44 UTC
Post by Razer
[...]
A kaj ti je puno placati nekome 100kn/mj. za CS?
Gledas preko 90% paketa ako imas motor.
Imas vec u catv-u za kupiti napunjeni dream, spoJis ga preko modema,
pronađes providera i vozi. To bi ti bila najbolja solucija, jel vidim da
bas nisi upoznat s osnovama.
BEBI
2011-01-07 15:08:32 UTC
Post by Nikola
Post by Razer
[...]
Ja odustajem od threada, dosta mi je ;) ostajte s ovim iz siga ;)
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
Razer
2011-01-07 15:27:48 UTC
Post by BEBI
Post by Nikola
Post by Razer
[...]
pronades providera i vozi. To bi ti bila najbolja solucija, jel vidim
Hvala ;)
Razer
2011-01-07 15:27:30 UTC
Post by Nikola
A kaj ti je puno placati nekome 100kn/mj. za CS?
Gledas preko 90% paketa ako imas motor.
Neam motor, imam 2 tanjura na kuci, Astra, HB i Digi. Pa nije puno ako neko
dosta gleda TV a posto vec u drugom dijelu kuce placaju DigiTV glupo mi je
sad placat jos jednu pretplatu. Ali doduse vecina ovog sto me zanima je na
ova 3 satelita tako da mi ne treba motor.
Post by Nikola
Imas vec u catv-u za kupiti napunjeni dream, spoJis ga preko modema,
pronades providera i vozi. To bi ti bila najbolja solucija, jel vidim da
bas nisi upoznat s osnovama.
Istina, samo sto ja mogu prazni nac za ispod 500 kn a to mi je nikakva para
samo ako mi se da zezat sa CS, nasao sam i za 60-70 kn/mj sto je ok, jeftino
je ali je jos najbolje nac par ljudi koji sheraju Total karticu pa mogu
platit unaprijed za godinu dana i za nikakve pare imat opet sve, jer preko
ljeta ni ne gledam TV, pretezno po losem vremenu blejim u TV a pores svih
ripova filmova i svih serija u HDu koje skidam, jos manje provodim za
satelitom. Ali to je super cijena, kazem da je ovih 70-100 kn ok cijena za
sve to sto dobijem. Razmisljam o tome ali naravno sad mi pada na pamet i
kupit Dream 500 HD jer vidim da ima dosta HD kanala. Ali to je za drugi
topic, naucio sam osnove.

Pozz
Damir
2011-01-07 22:44:47 UTC
Post by Nikola
[...]
Prijatelju, to je zajednica entuzijasta (CS priča).
Ja sam na forumu nakon pol sata čitanja našao lika kojeg sam zamolio za
pomoć oko namještanja yumatu IQ sa CS-om da mogu gledat TotalTV.
Lik mi je dao liniju bez naknade, gnjavio sam ga telefonom, spajao mi se
team viewerom na komp i to za moju vječnu zahvalnost jer mu drugačije
nemrem platiti. Možda mu je to bio izazov, možda radi za konkurenciju,
možda je frik, neznam. Ja sam mu vječno zahvalan, linija mi je ostala,
našao sam free servere još na forumu http://www.cardsharing-x.com/
i škrt i financijski nemoćan kakav jesam, spojio sam staru kantu na
stari yumatu reciever i gledam MiniTV non stop.
Bilo bi lijepo da si malo ponizniji kad tražiš pomoć pa bi je lakše
dobio i nebi ulazio u konflikte sa dobrim duhovima news-a.
Čovjek koji ti pomaže voli osjetiti da ti to i zaslužuješ.
PS:
uz TotalTV mi rade i Digi i neki španjolski i talijanski i bugarski i
francuski paketi ničim izazvani. Imam Astru, HB, Eutelsat i Thor
i kad bih znao kako složiti server od ovoga što imam drage volje bih ti
proslijedio liniju da vidiš da se može i džabe proć
Razer
2011-01-07 23:01:14 UTC
Post by Nikola
[...]
Prijatelju, to je zajednica entuzijasta (CS prièa).
Ja sam na forumu nakon pol sata èitanja na¹ao lika kojeg sam zamolio za
pomoæ oko namje¹tanja yumatu IQ sa CS-om da mogu gledat TotalTV.
Lik mi je dao liniju bez naknade, gnjavio sam ga telefonom, spajao mi se
team viewerom na komp i to za moju vjeènu zahvalnost jer mu drugaèije
nemrem platiti. MoŸda mu je to bio izazov, moŸda radi za konkurenciju,
moŸda je frik, neznam. Ja sam mu vjeèno zahvalan, linija mi je ostala,
na¹ao sam free servere jo¹ na forumu http://www.cardsharing-x.com/
i ¹krt i financijski nemoæan kakav jesam, spojio sam staru kantu na stari
yumatu reciever i gledam MiniTV non stop.
Bilo bi lijepo da si malo ponizniji kad traŸi¹ pomoæ pa bi je lak¹e dobio
i nebi ulazio u konflikte sa dobrim duhovima news-a.
Èovjek koji ti pomaŸe voli osjetiti da ti to i zasluŸuje¹.
Pa prvih 50 postova i i jeste normalnim tonom ali kad ti netko ide "pomoc"
dzonom onda jednostavno kazem nemoj mi pomagat i hvala. Jer sam pitao isto
pitanje na specijaliziranom forumu i ljudi su mi najnormalnije odgovorili
iako su to i njima glupa i smjesna pitanja ali ne moze to netko znat jer i
da googla ne zna koje pojmove da upisuje i sta da cita da su upozna sa
materijom.
uz TotalTV mi rade i Digi i neki ¹panjolski i talijanski i bugarski i
francuski paketi nièim izazvani. Imam Astru, HB, Eutelsat i Thor
i kad bih znao kako sloŸiti server od ovoga ¹to imam drage volje bih ti
proslijedio liniju da vidi¹ da se moŸe i dŸabe proæ.
Meni da je TotalTV ja bi bio presretan, ako uspijes slozit server ili nekako
doci do tog dobrog samaritanca opet da se i ja okacim ja bi ti bio zahvalan,
ni naknada nije problem, bolje jednokratna nego mjesecna ali bilo kako je
dobro :)

Pozz